Tailandas, viršijantis turistinius atvykimų rekordus 2011
Turizmas Tailande nuolat augo nuo 1960-ųjų, kai stabilesnė politinė aplinka kartu su transformacija Bangkoko oro uosto į tarptautinį centrą, pradėjo traukti užsienio lankytojus nuo vakarų, trokšti ištirti labiau kada nors egzotinius maršrutus. Tailando viešbučio ir poilsio vietos scena vystėsi panašiai darbai greitu tempu, kad neatsiliktų nuo didžiulio reikalavimo kokybišką sutarimą
Turistinė pramonė taip pat labai turėjo naudos iš Amerikos kareivių, nusiųstų į šalį poilsiui ir pasveikimui per Vietnamo karą, kas vėliau sugrįžo šeimos šventėms. 1970-aisiais, iconic Boeing 747 atvykimas gynė pigius ir greitus ilgus laimikio skrydžius, ir Tailandas tapo vienu iš pagrindinių Azijos šventės maršrutų. Nepaisant nuožmaus lenktyniavimo iš Laoso, Kambodžos ir Vietnamo 1980-aisiais, Tailandas liko populiarus ir iki 2007 įvertintas 18-asis ‘Labiausiai Aplankytoje Šalyje Pasaulinėse’ turistinėse padėtyse rangų skalėje
Per paskutinius keletą metų, politinis nepasitenkinimas kartu su globaliniu ekonominiu sąmyšiu sukėlė kritimą turistiniais skaičiais, ne tiktai į Tailandą, bet po visą pasaulį
Neigiama tendencija Tailande atrodo įsitikinusi, kad bus trumpalaikė tačiau, su Tailando Turizmo Valdžia (žinomas kaip NERIA NĖRINIUS), nuspėjantis, kad tarptautiniai šalies lankytojai viršis penkiolika ir galbūt net sieks tiek, kiek dvidešimt milijonų 2011
Laukiama, kad šitas įrašo numeris pagaus apytiksliai vieną trilijoną baht turizmo susietose pajamose ir daugelyje Tailando viešbučių, poilsio vietos ir firmos nukirs apdovanojimus. Iš tikrųjų, atvykimai į Tailandą kmu sa yra jau viršuje prie 25 % praėjusius metus, pakeltus stabilios Tailando politinės scenos ir išskirtinės vertės pinigams, kuriuos šventė Tailande siūlo ieškantiems suspausti jų finansines juostas. Tailandas yra dabar įvertintas kaip tokia kaina efektyvus šventės maršrutas, kad tai iš tikrųjų pripažino antra ‘Geriausiuose Vertės Maršrutuose 2010’, tik po Islandijos. Šiam draminiam apvertimui sėkmėje padėjo kelios aukštos profilio kampanijos, ir rinkodaros veiksmas, koordinuotas prie, NERIA NĖRINIUS, kas energingai skiria į specialisto rinkas tokias kaip moteriški keliautojai, eco turistai ir sveikumo lankytojai. Tailandas yra taip pat skatinamas kaip kalendoriai centras Budizmo Azijoje, kur turistai gali ištirti stulbinančias tailandiečių šventyklas ir pasimokyti daugiau apie šią švelnią ir žavią religiją
Įdomu pastebėti, kad geriausių dešimt lankytojų viduje Tailando prie šalies (Kinija, Korėja, Rusija, Indija, Jungtinė Karalystė, Australija, JAV, Singapūras ir Vokietija) yra daug pasirodančių rinkos nacijų, tiesiogiai atspindėdamas einamuosius pasaulio ekonomikos pakeitimus
Šiomis dienomis, didėjantis skaičius užsienio turistų į Tailandą yra vadinamieji ‘medicinos turistai, kurie plūsta į Bangkoko pasaulines klasės ligonines. Standartas sveikatos priežiūros tailandiečių patogumuose turi gerai užsitarnautą reputaciją dėl meistriškumo ir yra žymiai mažiau brangus negu šalyse tokiose kaip JAV. Medicinos turizmas tapo tokia sėkminga pramone, kad daug šventės kompanijų aktyviai parduoda tailandiečių šventes, kurios kombinuoja operaciją ar ligoninės gydymą. Tiktai neseniai Omano Oras suvienijo pastangas su Piyavate Ligonine Bangkoke, kad pasiūlytų keleiviams, skrendantiems nuo Omano esminės nuolaidos ant gydymo šioje meno Bangkoko ligoninės "valstybėje". Ir vidaus turizmas yra taip pat ant viršuje Tailande, kadangi labiau klestintys gyventojai pradeda ištirti unikalias kultūrines įžymybes ir užimančius kvapą tailandiečių pajūrio kurortus, kapsules kad užsienio turistai buvo susižavėję per daug dešimtmečių. Atrodo tikėtina, kad jie turės konkuruoti su įrašo numeriu užsieniečių geriausiems tailandiečių viešbučio numeriams, artimai ateičiai!