Aviacijos oras per Europą šiandien – tęsė ekonominį audringumą
Kinijos vyriausybė neseniai padarydavo tvirtinimą tuo; Europos Sąjungos avialinijos emisijos standartai, greta teršimo mokesčių, kuriuos jie išieškos verslo dovanos į reisinius lėktuvus galėjo labai lengvai pradėti prekybos karą. Įdomiai pakankamai, Kinija yra jau užsiėmusi prekybos karu su Jungtinėmis Valstijomis ir Europa, ir jie nugali. Galbūt, Europos Sąjunga nori parduoti daugiau Aerobuso reisinių lėktuvų, ir Kinija manė kad, jei jie nupirko Aerobuso reisinių lėktuvų didelį kiekį, kad jie būtų atleisti nuo šitų anglinių Europos Sąjungos emisijos standartų, atvykstančių tolyn.
Kaip tai pasirodo, tai nėra atvejis. Žinoma, Kinija nėra vienintelė hcg dieta šalis, kuri yra ganėtinai sujaudinta dėl Europos Sąjungos emisijos standartų. Yra kitų nacijų, kurios turi daug vyresnių reisinių lėktuvų, kurie neatitiks reikalavimų, ir baudos bus sunkios. Aš abejoju, jei yra kokių nors Afrikos Avialinijų, kurios turi visą patobulintą flotilę, pavyzdžiui, Rusija taip pat. Buvo įdomus straipsnis Los Angeles times 2011 m. gruodžio 22-ąją; "Amerikos skrydžiai Europos Sąjunga ant anglinės avialinijos Emisijos" Dean Kuipers.
Straipsnis paaiškino, kad reisiniai lėktuvai prisideda prie apytiksliai 3 % viso žmogaus pagaminto CO2 pasauliniu mastu. Straipsnis taip pat padarė tvirtinimą, ir aš nesu įsitikinęs, kad mes galime pasitikėti šiuo skaičiumi, bet; "net su milijonais automobilių ir sunkvežimių kelyje JAV, avialinijos sudaro 12 % transportavimo emisijos po visą šalį." Jei tai ištikima, būtų laikoma reikšmingu, ypač jei globalinio atšilimo panikos kėlėjai turi savo kelią, ir jei Europos Sąjunga svetainiu kurimas yra iš tikrųjų rimta apie išpjovimą tos emisijos CO2 – oh, ir atsiminti, kad benzino automobiliai pagamina Smalkes daugiausia, ne CO2 – mažas skirtumas ten, kuris paaiškintų tai 12 %.
Kinija išdėstė globalinio atšilimo konferencijoje 2011 Durbane, Pietų Afrikoje, kad jie norės pasirašyti sutartį, kuri būtų privaloma jiems, kad pradėtų daryti interneto svetainiu kurimas CO2 emisijos įpjovimus iki 2020, su vienu įspėjimu – Jungtinės Valstijos ir Europos Sąjunga turės prasidėti dabar. Tai gali būti panašus į pagrindinį pasiekimą, gaunant Kiniją susitarti dėl kažko kaip tai, bet tikrovė yra tokia, kad Kinija jau pagamina daugiau CO2, negu mes darome čia JAV, teisingai net nepaisant to, kad juos vis dar laiko pasirodančia nacija, jie pagamina daugiau CO2 negu Jungtinės Valstijos. Kasmet tas skaičius tiktai užaugs.
Kinija neseniai išleisdavo jų iliustracijas automobilio teršimo ir oro užteršimo pirma paskola nemokamai ir aplink Pekiną – padidėjimas yra fenomenalus. Tai taip blogai iš tikrųjų, kad dalis teršimo Kalifornijoje, beveik 1 % mūsų oro užteršimo lauke čia, iš tikrųjų atvyksta iš Kinijos – visiškai per Ramųjį vandenyną! Mes žinome tai todėl, kad mes žinome, kad yra tam tikrų tipų particulate, kurie atvyksta iš anglis uždegtų augalų, kurių Kalifornija neturi nieko, ir vėjas nugriauna kitą kelią, todėl, mes žinome, kad tai atvyksta iš Kinijos. Mes taip pat žinome tai dėl tikslių cheminių junginių suodžiuose.
Jūs matote, mano draugai, oro užteršimas nesustoja dirbtinėms sienoms, temptoms smėlyje. Jei Europos Sąjungos apribojimas oro užteršimui nuo reisinių lėktuvų tikrai sukelia prekybos karą, ir yra audringų debesių priekyje, tai sunku pasakyti, kas rūšiuoja atgarsių, su kuriais Kinija atsakys. Vis dėlto, Europos Sąjunga pastumia pirmyn. Iš tikrųjų aš tikiuosi, kad jūs prašom svarstysite visa tai ir galvosite ant to.