Avialinijos reglamentavimo panaikinimas mumyse pasirodė geras istoriniame nenumatyme – apie porcelianą?
Jungtinės Valstijos išreguliavo avialinijos pramonę 1978, daugelis sektoriuje buvo nuliūdinti su tuo, tai paėmė didelį smūgį ant daugelio avialinijų. Netrukus, visa, kas pertaisyta, ir avialinijos sektorius sparčiai augo todėl, kad avialinijos nebuvo priverstos pasilikti tiktai ant specifinių maršrutų, jie galėjo skristi kur nors, tai taip pat sukėlė lenktyniavimą, daugiau skrydžių, žemesnių kainų avialinijos keleivių, geresnės paslaugos, ir geresnio vartotojų pasirinkimo. Dėl to, avialinijos reglamentavimo panaikinimo modelis buvo panaudotas, kad išlaisvintų kitas pramonės šakas be to. Ayn Rand didžiuotųsi.
Iš tikrųjų, tik neseniai, aš kalbėjau su vietiniu Tarptautinės prekybos Konsultantu, kuris skaitė, Ayn Rand epinės poemos romano "Atlasas Gūžtelėjo pečiais", ir buvo nuostabu, kaip gerai jis suprato tuos principus nuo laisvosios rinkos perspektyvos jo kasdieniniame konsultaciniame darbe. Kalbėdamas kurių, aš perskaičiau įdomų straipsnį neseniai, kuris šiek tiek pabrėžia mano punktą. Jūs matote, mes žinome, kad kinai nėra kvaili, ir jie iš tikrųjų mėgsta komunistų partijos kontrolę, bet jie taip pat supranta ir mėgsta nukopijuoti, kokie darbai, jie yra labai intelektualūs tas kelias. Gerai taip, kalbėkime, būsiu mes?
Wall Street Journal skelbė straipsnį 2013 m. rugsėjo 5-ąją, tituluotą; "Kinija, kad Išreguliuotų Jos Aviacijos Rinką," Doug Cameron, kuris išdėstė; "JAV ir Kinija buvo užsitęsusiose diskusijose apie jų egzistuojančios aviacijos sutarties taisymą." Gerai, jei Kinija iš tikrųjų daro tai, tai būtų grandiozinis sumanymas globalinei aviacijos pramonei ir avialinijos kelionei. Iš tikrųjų, po ne daugiau kaip dienos Boingo ekonominiai prognozuotojai kėlė skaičių lauktų reisinių lėktuvų, kurie bus būtini tarp dabar ir 2030 prie 4000.
Dabar tada, klausimas ant visų proto, iš tikrųjų, ant mano proto kaip įkūrėjas specialistų grupės – Kinija išreguliuos jų avialiniją, jie rizikuoja pralaimėti truputėlį kontrolės didžiulei naudai? Jei taip, jų patirtis seks tai Amerikos avialinijos reglamentavimo panaikinimo 70-ųjų pabaigoje? Gerai, tai galėjo būti net geriau, yra mano pranašavimas, todėl, kad jie turi 1.3 milijardus žmonių, ir jų avialinijos pramonė yra vis dar gana nauja, ir tai turi daug "viršutinės pusės potencialo", ir dangus yra riba, kaip jie sako.
Tokiu būdu, aš pasakyčiau, kad, jei kinai daro tai ir dideliame būde, jie bus apdovanoti daugelyje būdų, taip taip pat bus potencialas didesnei prekybai, tokiu būdu, pasauliniu mastu kiekvienas padarys geriau. Kartais soundest principai laisvosios rinkos švytėjimo pro tradicinius fondus "doktrinų" ir tai turi būti nuėmimu čia. Galvokite ant to.