British airways 38 skrydžio lėktuvų katastrofa

parašė , 2011-11-27 10:13

Greičio paukštis smogė pagrindui tik išskyrus kilimo ir leidimosi taką po 8 100 kilometrų (4 400 nmi; 5 000 mi) skrydis.

47 žmonės buvo sužaloti nelaiminguose atsitikimuose, bet nebuvo jokių mirčių.

Spėliojimas ant susidūrimo

Pradžioje, susidūrimo priežastis serveriai pakėlė kelias svarstomas problemas. Pirma teorija už to buvo tokia, kad abu varikliai nepasisekė tuo pačiu metu. Net nepaisant to, kad varikliai nepajėgė išleisti pakankamai energijos tam aukštam – varytas nusileidimas, žemos lygiagrečios dvejopos mašininės nesėkmės galimybės privedė prie valdymo iš šios teorijos kaip galima priežastis susidūrimo prie Vasario Ypatingo Biuletenio.
Kita teorija buvo programinė įranga ar elektroninė nesėkmė, tai varo variklį. Dalykas The Guardian laikraštyje 2008 m. sausio 19-ąją citavo anoniminį šaltinį, sakantį, kad, automatizuotas pavojaus signalas, kuris, kaip buvo manyta, signalizavo pilotus, kad nertų į mašininę valdžią, nepajėgė prasidėti.

Elektroninė 777 amato sistemos nesėkmė buvo pabrėžta kaip potenciali nelaimingo atsitikimo priežastis. Pranešimai laboratoriniai tyrimai parodė, kad, elektroninis kliuvinys automatizuotoje mašininėje sistemos kontrolėje galbūt sutrikdė sąsają tarp vadovo ir kompiuterizavo kontroles ir du lėktuvo variklius. Tai buvo taip pat atmesta Biuletenio.

Kitas spėliojimas buvo toks, kad buvo kuro kmu bado valstybė, kokiu būdu buvo kuro, bet tai negalėjo pasiekti variklių. Nuolaužos ar vanduo bakuose galbūt sustabdė variklius nuo jų aprūpinimo vadinasi valdžios praradimas.

Priežastis nelaimingo atsitikimo

Po nelaimingo atsitikimo, tyrimai atskleidė, kad susidūrimas buvo sukeltas ledinių kristalų kure, kuris užkimšo mazuto šildytuvą (FOHE) kiekvieno variklio ant lėktuvo. Tai sutrukdė srautui kuro į variklius paskutiniame judėjime į Hitrou.

Kadangi temperatūra skrydyje buvo vis dar dideliuose procentuose pagal apskaičiuotą operacinį apribojimą, Orinė Nelaimingų atsitikimų Tyrimų Šaka (AAIB) patarė Boingui ir Ritiniams Royce paimti laikinas priemones ant Trento 800 varytas 777s. Šio atsargumo priežastis sumažino pavojų ledinio sudarymo bakuose, kurie trukdo lygiam kuro pristatymui.

Boingas diabetas pasiuntė atnaujinimą paštu lėktuvo operatoriams. Šis atnaujinimas identifikavo sąlygą kaip panašią į Ritinius Royce mazuto variklio šildytuvai. Ritiniai Royce tada padidino pasikeitimą į jo Mazuto Šildytuvą; Europos Aviacijos Saugumo Agentūra (EASA) įgaliojo tai visi apimti lėktuvai būti pakeista pagal nustatytus pasikeitimus ne vėliau kaip 2011 m. sausio 1-ąją. 777 Boingo amatai, kurie yra varyti ar prie GE ar prie Pratt ir Whitney variklių yra atleisti nuo šios taisyklės kadangi jie nėra paveikti šitų problemų.

Rašyti komentarą