Gatwick – Londono skrydžio eismo problemos sprendimas
Nesena statistika, išleista Londono Gatwick Oro uosto, parodė kapitalo antrą pagal dydį oro uostą, kad augtų greitai.
Daugiau kaip 3.8 milijonai keleivių praėjo per oro uostą tai praėjusį rugsėjį, įspūdingas 7.7 % padidėjimas ant to paties periodo pernai. Keleiviniai skaičiai buvo aiškiai paremti 12.4 % vystymosi skrydžių į Dubajų, tuo metu, kai Europos eismas padidėjo 11.6 %. Naujos sąsajos su Vietnamu ir Indonezija taip pat padėjo oro uostui augti 19-ąjį nuoseklų mėnesį.
Žinios apie ilgą vystymąsi Gatwick atvyksta greitai po to, kai Jungtinės Karalystės Oro uostų Komisija paskelbė praėjusį mėnesį, kad tai atmetė planus naujo centro oro uosto kapitalui Temzės Upės žiotyse, projektas, plačiai žinomas kaip ‘Boris Island’ užuominoje apie Londono Mero Boris Johnson stiprų palaikymą planams
Pasiūlymai, kurie būtų pamatę keturių kilimo ir leidimosi tako oro uosto statybą, kad pakeistų Hitrou kaip Londono pagrindinį oro uostą, buvo atmesti remiantis tuo, kad aukšti statybos kaštai ir aplinkos problemos padarė visą planą negyvybingą ir nerealistišką.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});
Taip, kas paskui Londono oro uostų ateičiai? Hitrou neseniai paskelbdavo savo labiausiai užsiėmusį rugsėjį kada nors, su tik po 6.6 milijonų keleivių, praeinančių praėjusį mėnesį – mažas padidėjimas ant to paties periodo pernai. Tačiau, su žinomu padidėjimu skrydžių į pasirodančias rinkas tokias kaip Meksika (17.6 %), Kinija (14.9 %) ir Brazilija (10.3 %), atrodo, Hitrou yra šalia ribos.
Taip pasakė poną Johnson, kai jis iškėlė savo Temzės Upės žiočių oro uosto planus. Daugelis pramonės viduje susitaria su juo. Bet su naujo atidėto oro uosto planais, alternatyvos dingsta.
Atsakyme, valdžios organai Gatwick patarė konstruoti antrą kilimo ir leidimosi taką, kad palengvintų naštą ir eismą ant Hitrou ir kapitalo kitus transportinius centrus. Tuo metu, kai pasiūlymas nėra jokiu būdu naujas – planai buvo vamzdyne daugelį metų – tai dabar iškilo, kadangi alternatyvos yra apribotos.
Meras mano, kad plėtimas Gatwick yra taip nerealistiškas Gatwick, kadangi tai yra Hitrou, dar kitas nesutikti. Paul Kehoe, Birmingemo Oro uosto vadovaujantis pareigūnas, viešai parėmė planus antram kilimo ir leidimosi takui Gatwick šią savaitę, sakydamas, kad tai ‘sukurtų daugiau lenktyniavimo ir pasirinkimo keleiviams.’
Jo artimumas Londonui, be fakto, taip didžioji dalis transportinės infrastruktūros yra jau vietoje, daro Gatwick pasirinkimą patraukliu. Jei oro uosto skaičiavimai bus teisingi, ir antras kilimo ir leidimosi takas yra iš tikrųjų kapitalo sprendimas daugiau keleivių apgyvendinimo tada, tai padės sumažinti skaičių skrydžio užlaikymų ir anuliavimo, kuris sužlugdė Hitrou pastaraisiais metais.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});
Londonas turi pagerinti savo skrydžio eismo gebėjimą sugebėti konkuruoti su pasirodančiais centro oro uostais Viduriniuose Rytuose. Net Europos viduje, oro uostai tokie kaip Amsterdamo Schiphol ir Frankfurtas siūlo labiau reguliarius tiesioginius skrydžius į vis labiau ir labiau svarbias naujas rinkas tokias kaip Kinija ir Indija. Vis daugiau ir daugiau globalised pasaulis, Londonas turi dėti save kaip globalinis centras. Antras kilimo ir leidimosi takas Gatwick galėtų gerai būti sprendimu.