Istorija durininko avialinijų
Headquartered Billy Bishop Toronto Miesto Oro uostas, esantis ant Toronto Salų Toronte, Ontarijuje, Kanada, Durininko Avialinijos yra regioninė avialinija, valdanti reisinius skrydžius tarp Toronto ir kitų vietų Kanadoje ir Jungtinėse Valstijose. Billy Bishop Toronto Centrinės miesto dalies Oro uostas yra prijungtas prie apranga žemyne esančios valstybės dalies keltų, nešančių keleivius per 400 pėdų tarpą, kuris paprastai vadina pasauliniu trumpiausiu suplanuotu keltu, kuriam vadovaujama. Toronto Salos Oro uostas yra valdytas Toronto Uosto Valdžios (TPA). Durininko Avialinija naudoja flotilę 24 kanadiečio pastatyto Bombarduotojo Brūkšnio 8 Q 400 turbosraigtinių lėktuvų.
Durininko Avialinijos buvo nustatytos 2006 m. vasario pradžioje. Avialinijos pirmas skrydis įvyko 2006 m. spalio 23-iąją į Otavą. Buvo politinių priešininkų, kurie buvo internetine parduotuve drabuziu sudominti, kad operacija pagrindinės avialinijos nuo salos padidins triukšmą ir oro užteršimą miesto centre. Buvo taip pat problemų, išreikštų dėl saugumo. Oro uosto svarbiausias kilimo ir leidimosi takas yra 4 000 pėdų ilgio ir 600 pėdų trumpesnis negu Bombarduotojo specifikacija visiškai pakrautam Q400. Kai skrydžiai iš pradžių prasidėjo, avialinijos keleiviai buvo blokuoti protestuotojų kelto doke, kurie gynė avialinijos paslaugos boikotą.
Durininko Avialinijos nusprendė kai kurias politikų problemas taip pat auto dalys internetu kaip visuomenės problemas, pritaikydamos lėktuvus 70 keleivių, vietoj normalių pasiekiamų 78. Be to, buvo daug perspėjimų pilotams, skrendantiems į oro uostą, apimant kaimyninę vėjo turbiną, valties stiebus, ir zonas be musių. Skrydžio kryptis į oro uostą reikalingas, kad lėktuvai skraidintų metodo padengimą nuo kilimo ir leidimosi tako centro linijos, kad išvengtų kaimyninių pavojų.
TPA ir Durininkas lieka partnerius oro uosto plėtime. 2009 m. sausį, TPA paskelbė planus nupirkti naują didesnį keleivinį keltą, kad palaikytų Durininko planus plėstis. 2009 m. balandį, Durininkas paskelbė, kad tai pastatys naują terminalą salos oro uoste, kuris apimtų restoranus, Kanados Muitinę, išplėstą poilsio kambario erdvę, automobilių nuomos kioskus, ir išplėstą įstaigos erdvę. Pirma galutinio projekto fazė buvo atidaryta 2010 m. kovo. Antra projekto fazė buvo atidaryta 2011 m. birželio. 2011, Oras Kanada gavo 30 pakilimo ir besileidžiančių plyšių Toronto Salos Oro uoste. Durininkas tęsia laikyti 156 plyšius. Ligi šiol, nebuvo jokių mirtinų incidentų, apimančių įrašytas Durininko Avialinijas. suzuki alto
Durininko Avialinijos yra Kanados trečdalio pagal dydį suplanuotas vežėjas. Nuo jo pradžios prieš 5 metus, Durininko Avialinijos darbuotojai užaugo nuo 200 apytiksliai 1 300 tarnautojų, viršuje nuo 200, kai pirmi skrydžiai išvyko prieš penkerius metus. Su erdviais interjerais, keleiviai pasiekia, kad turėtų giriamąją paslaugą, kuri apima laisvą vyną skrydyje ir alų ir aukščiausios kokybės užkandžius. Durininko Avialinijos valdė daugiau kaip 136 000 skrydžių nuo padangos pigiau jo pradžios ir 2001 m. spalio pabaigoje, tai nešė savo 5000 000-ojo keleivio. Keleivis buvo apdovanotas penkiais vieno kelio skrydžiais kur nors avialinijos musės. Durininkas dabar aptarnauja 16 maršrutų Kanadoje ir JAV. Be to, Durininko Avialinijos planuoja tęsti užaugti su lapkričio planais pridėti du papildomus lėktuvus prie jo flotilės.