Istorija suvienytų avialinijų
United Airlines, Inc yra pagrindinė Jungtinių Valstijų avialinija. Tai yra filialas UAL Korporacijos su korporacinėmis įstaigomis Čikagoje. Suvienytos Avialinijos didžiausias centras yra O’Hare Tarptautinis Oro uostas, kur tai aprūpina daugiau kaip 550 išvykimo kasdien. Suvienytos Avialinijos taip pat turi centrus Vašingtone Dulles Tarptautinis Oro uostas, Denveris Tarptautinis Oro uostas, Los Andželas sveika mityba Tarptautinis Oro uostas, ir San Franciskas Tarptautinis Oro uostas. Be to, Suvienytų Avialinijų didžiausias palaikymo centras yra Palaikymo Operacijų Centras San Franciske Tarptautinis Oro uostas.
Kaip avialinija, kuri avialinijos kelionės pramonė, kuriai daroma įtaką, didžiąją dalį 20-ojo šimtmečio, Suvienytos Avialinijos buvo viena iš "Didelių reklama Keturių" avialinijų Jungtinėse Valstijose. Tai vis dar lieka vieną iš pagrindinių JAV avialinijų. Iš pradžių, avialinija buvo suformuota Suvienyto Lėktuvo ir Transportinės Korporacijos, partnerystės tarp Boeing Airplane Company ir Pratt & Whitney. 1931 m. kovo 28-ąją, UATC suformavo korporaciją United Air Lines, Inc, kad valdytų jo avialinijos filialus. 1933 m. birželį, Suvienytas pradėjo skristi nuo pakrantės judėti iš inercijos. Per keturis mėnesius, avialinija valdė tiek, kiek 11 kelionių pirmyn ir atgal kasdien tarp Niujorko ir Čikagos.
Per Antrąjį pasaulinį karą Suvienytos Avialinijos aptarnavo karines pastangas. 1942 m. gegužę, avialinija pradėjo paslaugą į Aliaską ir per Ramųjį vandenyną. Per karą, Suvienytos neštos beveik 200 000 tonų vyrų ir medžiagų daugiau kaip 21 milijonai mylių. Bill Patterson buvo prezidentas nuo 1933 iki 1963. Jis liko avialinijos pirmininką iki 1966. 1955 m. lapkričio 1-ąją, Suvienytą Avialinijų 629 Skrydį, kuris skrido nuo Stapleton kalendoriai su nuotraukomis Oro uosto Denveryje į Portlendą, Oregonas, bombardavo. Kiekvienas laive buvo užmuštas. Bomba buvo padėta Jack Graham, kuris padėjo prietaisą jo motinos bagaže, kadangi jis suplanavo rinkti jos gyvybės draudimo politiką. Graham buvo suimtas, teistas, ir buvo atliktas už metų po sprogimo. 1961 m. birželio 1-ąją, Suvienytas sujungtas su Kapitalo Avialinijomis, darančiomis tai, pasaulinė didžiausia komercinė avialinija ir tai dabar turėjo maršruto tinklą, apimantį visas Jungtines Valstijas.
1978 Reglamentavimo greitas svorio metimas panaikinimo įstatymas turėjo reikšmingą poveikį Avialinijai. Tai turėjo apriboti savo operacijas, kurios nebuvo kad naudingos. Tuo pačiu metu, Suvienytas išplėstas į kitus rajonus tokius kaip viešbučio grandinės, kompiuterizuotos rezervavimo sistemos, ir nuomojamos automobilių kompanijos. Avialinija įėjo į naujas rinkas į Australiją, Ramųjį vandenyną, ir Europą, naudodama Boeing 747-400 aerobusų flotilę. 1973 m. gruodžio 23-iąją, tada Prezidentas Richard Nixon skrido kaip keleivis Suvienytame DC-10 skrydyje nuo Vašingtono kraujo tyrimai Dulles į Los Andželą. Suvienytos Avialinijos buvo stipriausia vidaus avialinija Jungtinėse Valstijose per 1970-uosius.
1985, Suvienytas sutiko nupirkti Kaistuvo amerikietį Pasaulinių Avialinijų užbaigtas Taikus Skyrius Boeing 747SPs ir L-1011-500s $750 milijonų. Artėjant pabaigai 1986, Suvienytų valdytų skrydžių į 13 Taikių maršrutų. 1991, Suvienytas nupirktas Kaistuvo Am Hitrou Oro uosto centras Londone po Kaistuvo Am nepasisekė. Be to, Suvienytos Avialinijos įsigijo Kaistuvo Am Lotynų Amerikos gyventojo maršrutus tais metais. Tai tapo viena iš svarbiausių tarptautinių avialinijų Šiaurės Amerikoje.
Iki 1992, kuro kainos, palūkanų normos, ir nuosmukis privertė Suvienytas parduoti kai kuriems jo kelionės filialams ir panaikinti nurodymus dėl naujo lėktuvo. 1995 m. birželio 7-ąją, Suvienytas buvo pirma avialinija, kuri įvestų Boingo naują 777 reisinį lėktuvą, su skrydžiu nuo Vašingtono, Kolumbijos apygardos į Londoną. 1997, avialinija buvo partneris savęs su Oru Kanada, Vokietijos Lufthansa, ir skandinavų Lėktuvo Sistema (SAS), kad sukurtų Žvaigždės Sąjungą, kad aprūpintų bendrą pasaulį apimančių maršrutų tinklą. 1990-ųjų pabaigoje nauda pradėjo mažėti dėl ekonominio nuosmukio Azijoje.
2001 m. rugsėjo 11-ąją, United 175 Skrydis buvo skraidintas į Pietų Pasaulinės prekybos Centro Bokštą, sukeldamas 65 mirtis laive ir daugiau kaip 600 Pietų Bokšte. 93 skrydis buvo taip pat pagrobtas per rugsėjį 11attacks ir patyrė krachą lauke Stonycreek Miestelyje, Somerseto Grafystėje, Pensilvanija, po to, kai keleiviai puolė teroristus, kurie pagrobė lėktuvą 2002 m. gruodžio 9-ąją, Suvienytos Avialinijos, registruotos 11 Skyriui federalinė bankroto apsauga Čikagoje. Tai buvo didžiausias bankrotas, einantis vorele prie avialinijos.
2005 m. spalio 6-ąją, Suvienytas baigia $3 milijardų paskoloje nuo JPMorgan Chase & Co ir Citigroup Inc. to į išėjimo bankrotą galimybės suteikimas. Nuo 2005, Suvienytas ėmėsi aštrių kainos priemonių, sumažindamas beveik 3 procentus jo 55 000 darbuotojų visame pasaulyje, nunešdamas 70 lėktuvų nuo jo flotilės, ir sumažindamas vidaus gebėjimą. 2006 m. liepos pabaigoje, Suvienytos, buvo ketvirta didžiausia visų vežtų keleivių avialinija. Pabaigą 2009 m. gruodžio, Suvienyto, turi apytiksliai 47 000 tarnautojų, aprūpindamas paslaugas 1 071 maršrutams 171 šalyse visame pasaulyje.