Jūs turite jaudintis dėl mirties lėktuvų katastrofoje, ir esate ten kažkas, kurį jūs galite padaryti?
Dauguma keliautojų patiria tam tikrą laipsnį susirūpinimo per saugumą, skrisdami. Kaip realistinis yra šitas nuogąstavimas, ir ten kažkas, kurį jūs galite padaryti, kad sumažintumėte pavojus? serveriai.lt
Vienas paplitęs suklydimas yra tai, jei lėktuvų katastrofos jūs tikėtina mirsite. Iš tikrųjų, "daugiau kaip 95 % žmonių JAV lėktuvų katastrofose tarp 1983 ir 2000 išgyveno." (Vatas, Įranta (2007 m. sausio 17-ąją)." Likimas gyvas Per Lėktuvų katastrofą". Abėcėlės Žinios. Atkurtas 2009 m. gruodžio 2-ąją). Yra daiktų, kuriuos jūs galite padaryti, ir planuodamas jūsų kelionę ir laive pagerinti atvykimo šansus saugiai.
Avialinijos pasirinkimas yra svarbus žingsnis šansų gerinime. Saugumo įrašai keičiasi plačiai tarp pagrindinių tarptautinių vežėjų ir mažesnių regioninių avialinijų. Mirtys per milijoną skrydžio valandų yra 4.03 pagrindinėms avialinijoms, ir 10.74 su priemiestinėmis avialinijomis (NTSB Nelaimingi atsitikimai ir Nelaimingo atsitikimo Normos prie NTSB 1998-2007 Klasifikacijos). Mažesnės avialinijos moka savo komandas mažiau, ir todėl traukia mažiau patyrusius, ir mažiau labai mokytus vandens turizmas pilotus ir palaikymo personalą. Jie taip pat yra linkę turėti vyresnes, mažesnes flotiles, ir jų lėktuvai yra paveikti prie daugiau ciklų (pakilimas ir nusileidimas).
Atskira saugumo statistika taip pat sako, kadangi šansai užmušimo ant vienos iš 25 aukščiausio saugumo įvertintų avialinijų klubas buda yra 1 9.2 milijonai, tuo tarpu ant žemiausių nominalių 25, tai didėja į 1 843 744 (OAG Aviacija & PlaneCrashInfo.com nelaimingo atsitikimo duomenų bazė, 1985 – 2009). Tai yra paprastas klausimas, kad tęstų internetą ir sužinotų, kaip seifas bet koks tam tikras vežėjas yra, bet mažiau lengvas išvengti priemiestinių avialinijų. Vis daugiau ir daugiau pagrindiniai vežėjai naudoja regionines avialinijas, kad perkeltų keleivius į jų centrus.
Nesibaigiantis debatų šaltinis yra svarstoma problema to, ar kai kurios vietos yra saugesnės negu kiti. Studijavimas apskritai yra negalutinis, bet įdomu pažymėti, kad skrydžio saugumo reklama internete magnetofonai (juodos dėžės) yra daugiausia esantys uodegos skyriuje, matyt todėl, kad tai yra, kur jie turi geriausią išlikimo galimybę. Sėdėdamas, ar šalia, išėjimas turi pagerinti šansus išėjimo saugiai atveju ugnies, bet vis daugiau ir daugiau išėjimo vietas laiko "premija" ir užsitraukia papildomas sąnaudas. Jei jūs būsite susodintas išėjimo duryse, stiuardesė instruktuos jus ant, kaip atidaryti tai nenumatytame blogiausiame atvejyje. Jei jūs nesate įsitikinęs, kad jūs galite valdyti tai, klausti dėl įvairumo vietų prieš pakilimą.
Keli keleiviai iš tikrųjų atkreipia dėmesį į saugumo pranešimus, bet nenumatytame blogiausiame atvejyje ši informacija galėjo būti gelbėtoju. Kiekvienas lėktuvo tipas yra skirtingas, ir žinantis, kur atsarginiai išėjimai ir saugumo prietaisai yra esantys, galėjo reikšti skirtumą tarp pragyvenimo ir mirties. Saugos diržas turi būti aptemptas, tik nutukimo gydymas negulėdamas per kelius per pakilimą ir nusileidimą, kadangi statistika rodo, kad 55 % visų mirčių įvyksta per šituos manevrus (Statistinė Reziumė Komercinių Reaktyvinių Lėktuvo Nelaimingų atsitikimų, 1959 – 2008, Boingas). Tai turi taip pat sulaikyti viršuje padaryta per skrydį, išskyrus tuos atvejus, kai reikia palikti vietą. Keleiviai buvo sužaloti ar užmušti kai mestas aplink kabiną per audringumą. Net buvo pavyzdžių iščiulpimo iš lėktuvo, jei korpusas yra sulaužytas.
Atveju nenumatyto blogiausio atvejo, klausykite instrukcijų nuo kabinos komandos, ir sekite juos. Nepanikuokite, ir užsegtas sagtimi buvimas – ligi pat to seifas pajudėti. Jei jūs esate susodintas atsarginio išėjimo duryse, atidarote tai kai instruktuotas, kad padarytumėte taip, ar kai situacija garantuoja tai. Jei galimas, pagalba tie aplink jus, ir garantuoja, kad jie žino, kur nueiti, bet bandantis būti didvyriu tiktai nuleis jūsų savas išlikimo galimybes. Išeikite tiek skubiai kiek galima, ir nebandykite paimti bet kokią asmeninę mantą. Jei nėra nieko, kad nukreiptų jus po lėktuvo išėjimo, pasiekti tiek toli kiek galima, ir laukti pagalbos atvykti.
Skridimas lieka nepaprastai saugią formą kelionės, ir keleiviai neturi būti pernelyg sujaudinti dėl užmušimo susidūrime. Retai, tačiau, nelaimingi atsitikimai tikrai vyksta, ir buvimas informuotas apie reliatyvų saugumą skirtingų avialinijų, ir žingsnius, kurie gali pagerinti išlikimo galimybes, labai pagerins šansus, kad netaptų mirties statistiniu faktu.