Kaip gauti grąžinimą nuo avialinijos, jei jūsų skrydis yra užlaikytas, panaikintas ar perpardavė
Jei kaip daugelis mūsų jūs nukentėjote rankose avialinijų, užlaikančių jų skrydžius, neneturėkite vilties, yra vilties tų atkaklių vieno dolerio banknotų tarp mūsų! Dauguma mūsų buvo paveikta šios labiausiai nuliūdusios problemos kažkokiame punkte mūsų gyvenimuose. Liūdnai dauguma mūsų taip kaip numesti svorio pat meta bandyti reikalauti bet kokio grąžinimo pirmoje kliūtyje. Daugumos paklausimo centrų yra didieji neigimo atžvilgiu, kad bet kokia kaltė yra avialinija, priversdama reikalavimą apdirbti ilgas ir sunkus.
Paprastas faktas yra, jei jūsų skrydis yra perparduotas, užlaikytas ar panaikino jus, yra priskirti į kompensaciją. Svirduliuojantys £1,2 milijardai eina nepareikalauti kasmet; vos tik stebina, kad avialinijos padarys viską, kuris jie gali, kad laikytųsi į šiuos grynuosius pinigus
Jei avialinija yra kaltas, pavyzdžiui jei užlaikymas yra sukeltas, aprūpindamas ar techninės problemos, tai jūs turite teisę padaryti reikalavimą. Europos Įstatymas aiškiai išdėsto, kad keleivis turi teisę reikalauti iki € 600 (514£) bet kokiam skrydžiui, kuris buvo užlaikytas ilgiau negu trys valandos. Kompensacijos lygmenys paprastai keičiasi priklausomai nuo to, ar tai yra trumpas laimikis ar ilgo laimikio skrydis, su pastaruoju normaliai mokėjimas aukštesni kompensacijos lygmenys.
Jei skrydis yra panaikintas ar turi užlaikymą ilgiau negu penkios valandos, jūs turite teisę pareikalauti visų nuostolių padengimo. Šitos taisyklės tiktai greiti kreditai prisitaiko prie Europos avialinijų, ar skrydžių, kurie prasidėjo Europos maršrute. Liūdnai, jūs nerasite kompensacijos, pasiūlytos laisvai, tai yra ganėtinai priešingybė iš tikrųjų. Avialinijos turi įprotį priversti reikalavimus apdirbti labai sunkiai viltyse atidėliojimo žmonių, tęsiančių su jų reikalavimu. Jūs turite teises! Jūs turite atlaikyti savo pagrindą ir pareikalauti jų, net jei tai ketina imti avialiniją nedidelių ieškinių teismui. Galimybės jų pakilimas yra plonos: jie paprastai tik grąžins skolą. Jei jie tvirtina, kad užlaikymas buvo dėl bjauraus oro ar kitų faktorių iš jų kontrolės, paskui reikalauti įrodymo. Veskite savo savą tyrimą; internetas yra nuostabus, nemokamas išteklius, kuris yra visada jūsų žinioje.
Taip, ką jūs galite padaryti prieš šitas dideles avialinijas?
Brutali tiesa yra, jei jūs neklausiate, jūs nepasiekiate. Bet neneturėkite vilties per daug, pagalba yra tokia po kreditas ranka, jei jūs jaučiate, kad su jumis elgiasi neteisingai; tiesiog susisiekite su atstovu Civilinės aviacijos Valdžios (CAA). Jų ekspertų komandos turi čia pat padėti vartotojams bet kokiu atveju, jie gali. Atstovas CAA išdėsto, kad daugiau kaip 40 % klientų, kurie anksčiau kovojo gauti grąžinimą nuo avialinijų nuo to laiko laimėjo jų atvejį po to, kai CAA tapo apimtas.
Pareigos Civilinės aviacijos Valdžios (CAA)
Pagrindinės CAA pareigos garantuoja saugumą Jungtinės Karalystės oro erdvės ir valdyti ekonominį reguliavimą Stanstead, Hitrou ir Gatwick Oro uostuose. Jie taip pat verčia apsaugos taisykles vartotojams su problemomis tokiomis kaip panaikinti skrydžiai. Papildomai, jie valdo ATOL planą dėl finansinės apsaugos, kuri elgiasi su apmokėjimu ir grąžina į tėvynę vartotojus, kai kelionės planai nepasiseka. Jų paslauga yra laisva, taip, jei jūs kovojate gauti grąžinimą, ji gerai yra verta duoti jiems paklausimą pamatyti tai, į ką jūs esate priskirtas. Jūs galite būti maloniai nustebintas!