Kodėl yra travelpro komanda 8 22 tiek populiarus tarp dažnų lakūnų?
Travelpro iš pradžių suprojektavo ir pagamino verslo kelionės atvejus tarp 1987 ir pradžios 1990-ųjų. Jie turėjo patyrusį patarimą nuo 747 piloto, ir jų atvejai buvo suprojektuoti aplink dažno lakūno poreikį. Jų tikslas pilates pagamino atvejus, kurie pritaikė poreikį tų keliautojų ir buvo ilgalaikiai ir patikimi.
Per laiką, kai verslo kelionės atvejis pasirodė ir įgijo momentą, mano dukters bagažas dingo be žinios ir buvo pakeistas avialinijos su didžiule, kaštoninės spalvos pabaisa ant keturių mažų ratų ant vienos pusės ir rankenos ant kito, kad valdytų tai su.
atai nebuvo sinchronizuoti, ir atrodė, kiekvienas svirduliavo zuvu taukai nescioms skirtinga kryptimi. Tai buvo kelias atgal 1990-ųjų pradžioje. Aš pasiskolinau tai nuo jos 1997 m. gegužę, kad nueičiau nuo mano namų žemyn pietūs į Miuncheną savaitę. Tai buvo klaida.
Buvo kitų taip pat, kaip mąstymas, kad karčiai šals taip šalia snieguotų Alpių. Tas lagaminas, pakrautas su žiemos drabužiais, buvo sunkus, ir aš nešiau atskirą žiemos paltą ir rankinuką be to.
Miuncheno transporto sistema yra labai efektyvi, ir aš važiavau traukiniu iš dešiniosios vidinės creditas pusės oro uostas miesto centrui, ir nuo ten aš ėjau į viešbutį, tempiantį tą lagaminą.
Aš prisiekiu, kad tai buvo blogiausias mano visos kelionės laikas, pastumiant ir traukiant, kovojant pasilikti ant šaligatvio, kertant gatves ir bandant perskaityti žemėlapį tuo pačiu metu. Aš organizavau pakėlimą atgal į oro uostą, kai aš išvykau.
Važiuodamas daug per keletą pastarųjų metų, aš buvau nustebintas vis dar pamatyti atvejus, labai panašius į ‘kaštoninės spalvos pabaisą’ kontrolės prekystaliuose, ir supratau, kad tie keleiviai buvo lankytojai. Jie daro tą kelionę kartais, kad pamatytų naują kūdikį ar lankytų vestuves.
Jų bagažo reikalavimai yra kitokie negu tas asmens, kuris juda aplink dažnai verslui ar darbui.
Nauja verslo bagažo klasė buvo tiktai pridėta prie pramonės dorai neseniai.
Projektuodamas naują verslo kelionės atvejų diapazoną, Travelpro turėjo svarstyti tai, kas tie keliautojai turėjo medziagos padangu remontui įveikti kliūtis keliu į gerą kelionės patirtį.
Savaime suprantama, kad aš turėčiau padorius ratus ir gerą rankeną aukštai mano sąraše, ir aš labai bijau dienos, užtrauktukas turi sulaužyti mano apatinių drabužių per visą grindis išmetimą.
Travelpro išvystė atvejų diapazoną, kad patenkintų poreikį internetine parduotuve drabuziu verslo keleivių, kurie skrenda dažnai, ir Travelpro komanda 8 22 buvo suprojektuota, kad būtų visapusiška jų 11 pavyzdinio diapazono. Pagrindiniai reikalavimai visiems yra ilgaamžiškumas, patikimumas ir gerų medžiagų naudojimas.
Prašom spausti sąsają apačioje labiau detaliai informacijai.