Reisiniai lėktuvai – didelis yra ne visada geriau.
ikas. Tai atlaiko samprotauti su aukšta kaina kuro ir sunkūs ekonominiai laikai, kad avialinijos turi surasti būdus perkelti daugiau keleivių, efektyviau – tokiu būdu, kai pigus draudimas kurie avialinijos gamintojai ir avialinijos nusprendė padaryti ar skraidinti didesnį lėktuvą. Bet kaip didelis yra gana didelis ir yra didesnis iš tikrųjų geriau, aš klausiu? Gerai taip, tai yra padorus klausimas, ir vienas paskutinių įvykių šviesoje turi būti paklaustas dar sykį, leisti mus kalbėti apie tai minutėlę.
Buvo įdomus straipsnis neseniai tituluotoje Reuter; "Gamykla, Projekto Trūkumai Sukelti A-380 Įtrūkimai – Atnaujinimas 5,", kuris buvo publikuotas 2012 m. sausio 26-ąją, Tim Hepher, kuris išdėstė:
" Aerobusas sako išrastą paprastą remontą sparno įtrūkimams; Singapūro Avialinijos praneša rezultatus apie keturis lėktuvus; Aerobusas primygtinai reikalauja pasaulinis didžiausias reaktyvinio lainerio seifas, kad skristų, ir; Analitikai dar kartą patikinti taikomojo atnaujinimo. Aerobusas apkaltino gamybos ir projekto trūkumų kombinaciją, kadangi daugiau sparno įtrūkimų pavyzdžių iškilo per, tikrina A380, tuo metu, kai analitikai pasakė jo pliką – visa strategija atkreipti į problemas dėmesį viešai turi apriboti creditas bet kokį ilgalaikį pakenkimą. "
Gerai taip, Aerobusas primygtinai reikalauja, kad lėktuvai yra saugūs skristi, bet jei šitie vadinamieji smulkūs projekto trūkumai egzistuoja, kiekvienas galėtų užduoti klausimą; majoras ketina, kad trūkumai egzistuoja, ir jei, taip kur, ir kai jie bus atrasti?
Kitas straipsnis pasirodė Bloomberg per tą kreditai patį tituluotą savaitgalį; "Aerobusas Supranta A380 Sparno Įtrūkimus, Dirbančius Su Avialinijomis," Lyubov Pronina, kur matyt iš Aerobuso vadovaujančio pareigūno ėmė interviu ir išdėstytas Davoso Pasaulyje Ekonominis Forumas;" Mes suprantame problemą. Mes dirbame su avialinijomis, kad sušvelnintume jų nuogąstavimą." Tai reiškia, kad Aerobusas yra paneigime ir nori nuraminti pramonės "haliucinacijas", tai kaip nors tobulai priimtina visiškai naujam lėktuvui turėti įtrūkimus jų sparnuose?
Tik todėl, kad reisinis lėktuvas yra didelis, ir labai brangus nereiškia, kad turi būti leidžiama skristi su įtrūkimais jos dalyse, net jei tos dalys nėra struktūriniai svarbios, galų gale, jei tos dalys sumažėja, per žemę per išleistas mus sako pakilimą ir nusileidimą, jie galėjo nukristi į pagrindą ir skaudinti kažką, kurį jūs matote.
Turėti didelės lėktuvo dalys sumažėja, nėra rūšis daikto, kuris stato tikėjimą avialinijomis, aviacija, ar reisinio lėktuvo gamintojais, jei jūs žinote tai, ką aš turiu galvoje. Patenkinkite tai, kad pasakytumėte, kad galbūt, tik galbūt didesnis yra ne visada geriausias pasirinkimas, ar vienintelis pasirinkimas į efektyvią kelionę lėktuvu. Ir aš norėčiau palikti jus su ta mintimi ir paklausti kad jūs, prašom manyti, kad visa tai, rimtai, galvoja ant jos.